top of page

ראשי

הנוער של ימינו

נניח שתפנו אל כמה מהחברים היותר צעירים בפייסבוק (או באינסטוש ושות'), ותשאלו אותם מה דעתם על אליעזר זמנהוף ועל שפת האספרנטו שהוא המציא. יש סיכוי טוב שהתשובה תהיה 🤷‍♀️

אתם יודעים מה? מכמה בחינות הם באמת לא צריכים לדעת. האספרנטו הומצאה, כזכור, כדי שתשמש כשפה בינלאומית ותגשר על פערי שפה ותרבות. אבל הנוער של היום? לאלה יש אמוג'ים, והם כנראה לא צריכים הרבה יותר, כי אפשר להעביר יופי של מסרים באמצעות כמה הירוגליפים משעשעים ותו לא. יום האמוג'י הבינלאומי שחל לאחרונה סיפק הזדמנות נפלאה לצקצק קצת על הנוער של ימינו, ולהתבדח אם במשפט 🏃‍♂️⬅️🔥😈, האם 🔥 הוא הנושא, הנשוא או שמא המושא. הכי חחחחח.

אני, כידוע, האחרון שיימנע מקצת התנשאות, אבל דעו לכם שיש לנו גם מה ללמוד מהיונגע מנטשען ומהאמוג'ים שלהם.

אתם זוכרים שחיוך וצחוק הם עסק מדבק למדי? לא ניכנס כאן לדיון על המנגנונים במוח שכנראה אחראים לכך, אבל זה פועל; מישהו מחייך אליך ומיד משפיע על מצב הרוח שלך. מתברר, לפי מחקרים עדכניים, שגם הסמיילי משפיע לחיוב כשהוא מופיע בהודעות קצרות. אני לא מדבר כאן על הודעות רוויות בציורים, אלא רק על הוספת סמיילי בסוף, ככה בקטנה. הוא לבדו כבר גורם לקוראים להגיב בחיוב. בקיצור, אל תתביישו להתנהג כמו הנוער ולהשתטות קצת לפעמים.ומה אתכם, מרשים לעצמכם לשחרר איזה אמוג'י פה ושם?

הרצאות

פוסטים מומלצים

צור קשר

פוסטים מהעת האחרונה
ארכיון
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page